Är du en strukturerad problemlösare med servicefokus och en förmåga att hantera snabba beslut? Vill du vara spindeln i nätet i en verksamhet som alltid är igång? Då kan vi ha en tjänst för dig!
Information om uppdraget:
Som Driftledare på L&Ts driftcentral får du en nyckelroll i att säkra kvalitet och trygghet för deras kunder dygnet runt, året om. Driftcentralen är en kritisk tjänste- och stödfunktion med uppgiften att övervaka och hantera inkommande ärenden via telefon, e-post och larm. Ärendena är ofta brådskande, och din uppgift blir att snabbt bedöma, prioritera och fördela arbetsuppgifter till rätt personer. Du kommer att arbeta nära både interna tekniker och externa samarbetspartners för att initiera åtgärder på ett effektivt sätt.
I rollen ingår också viss administration som stöd för leveransorganisationen såsom fakturering, statistik och arbetsorderhantering tillsammans med kundservice-teamet.
Huvudsakliga ansvarsområden:
• Övervaka uppkopplade system och hantera inkommande felanmälningar och ärenden utifrån specifika kundrutiner.
• Självständigt bedöma prioriteringsbehov och koordinera ärenden till rätt mottagare – till exempel tekniker, jourpersonal eller samarbetspartners.
• Säkerställa smidig avlämning av pågående ärenden till avlösande kollegor.
• Samarbeta med Kundservice för ärendehantering via telefon och e-post.
• Planera och hantera administrativt arbete som fakturering, statistik och arbetsorderadministration enligt fastställda rutiner.
Tjänsten är en direktrekrytering vilket att vi på StudentConsulting sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av L&T. Tjänsten är på heltid där du kommer arbeta dagar och kvällar enligt skift. Rollen förväntas starta upp omgående och är ett långsiktigt behov. Vid övriga frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Detta söker vi:
Vi söker dig som är trygg i en koordinerade roll och har god förmåga att fatta snabba och självständiga beslut. Du har ett strukturerat arbetssätt och kan hålla huvudet kallt i pressade situationer. Att skapa förtroende hos kunder, vara spindeln i nätet och upprätthålla en hög kvalitet i ärendehanteringen är något du brinner för.
• Meriterande med en eftergymnasial utbildning inom fastighet.
• Vana av att hantera och koordinera ärenden, särskilt akuta och serviceinriktade uppgifter.
• En problemlösande och samarbetsinriktad attityd med starkt kundfokus.
• God system- och datorvana, där du snabbt sätter dig in i nya system.
Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande.Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com